środa, 17 października 2018

Mleko modyfikowane Humana 2

Witam po dłuższej przerwie :)

Dzisiaj przychodzę do Was z wpisem o mleku modyfikowanym firmy Humana. Dzięki stronie streetcom.pl zostałam ambasadorką Humana i miałam okazje przetestować produkt tej firmy.



Miałam przyjemność przetestować mleko następne Humana 2 po 6 miesiącu.

Produkty tej firmy nie są zbyt popularne w Polsce. Niedawno widziałam to mleko w Rosmannie w promocyjnej cenie 42,99.

Wiadomo, że karmienie piersią jest najlepszą metodą żywienia dla naszych maluszków, ale warto w późniejszym czasie wprowadzać mleko modyfikowane, aby oduczyć dziecko od cycka ;)
Mleko modyfikowane tak jak karmienie piersią, również zapewnia dziecku prawidłowy rozwój i dostarcza wszystkich najważniejszych składników odżywczych.

Każda mama dobrze wie, że maleństwo rozwija się każdego dnia i potrzeby żywieniowe są bardzo istotne tak jak zbilansowana dieta. 

Jeśli chodzi o mleko, które testowaliśmy - u nas sprawdziło się świetnie. Według mnie ma przyjemny, delikatny i nie za słodki smak. Mleko Humana ma najlepszy smak na rynku, nie ma chemicznego posmaku. Co najważniejsze, maleństwo nie miało ani kolek, ani problemów z brzuszkiem. Dzidzia mleko pije ze smakiem i nic się nie ulewa.

Po testach mogę śmiało stwierdzić, że mleko warto kupić i przetestować.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz