niedziela, 1 maja 2016

Wiosenny haul zakupowy - kwiecień 2016 ♥

Hejka :) Dziś przychodzę do Was z wiosennym haulem, jest to mój pierwszy haul na blogu. Pokażę Wam rzeczy które kupiłam w Primarku i DM w Berlinie oraz rzeczy z polskich sieciówek, troszke tego będzie. Mam nadzieję, że post Wam się spodoba, dajcie znać co sądzicie o tych rzeczach i co Wam się najbardziej podoba, do zobaczenia w komentarzach ;*


 Kubek termiczny Primark 3,50


Kosmetyczka H&M Divided 14,90  PLN


Case na telefon Allegro 30 PLN
ostatnio mam bzika na punkcie rzeczy z motywem jednorożca :D



 3-pak skarpetek z motywem Buldożków francuskich Primark 2,50


 Skarpetki New Look przecenione z 10,99 na 5,99 PLN za pare




Espadryle New Look 59 PLN idealne buty na lato, pięknie się komponują z opalonymi nogami 


 Szampony do włosów i mgiełka arbuzowa Balea, kupione w DM szampony 1,50 mgiełka 2


 Jak się domyślacie kosmetyki pochodzą ze sławnej promocji -49% w Rossmannie, ceny niżej podaje już po przecenie


 Kredka do brwi z gąbeczką Rimmel około 12 PLN, Eyeliner Eveline około 7 PLN, Tusz do rzęs Bourjois około 25 PLN

 Krem HiPP 13,99 PLN  polecam ten krem dla osób z suchą skórą, działa cuda!
gumek do włosów nigdy mało i tak się zgubią 2,99 PLN
Puder Bourjois healthy balance nr 52 około 25 PLN


 Matowa pomadka do ust, sprowadzona z USA ColourPop kolor Lumiere 45 PLN cudo!


Ostatnia pozycja w moim haulu to shaker Gym Hero 30 PLN idealny dla aktywnych dziewczyn 

Do zobaczenia w kolejnym poście buziaki ;*

11 komentarzy:

  1. Świetne zakupy :) Też ostatnio kupiłam sobie tą maskarę z Bourjois, ja na razie sprawdza się super tylko ma dziwny zapach..Twoja też? Ile kosztowała w Polsce przed przeceną, bo w u nas W Holadnii kosztuje 10 euro ( ok. 50 zł):)
    http://makeupwlosypielegnacja.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten mój tusz też ma taki dziwny słodki zapach :p dokładnie kosztuje 48,39 :)

      Usuń
  2. NAjbardziej spodobała mi się kosmetyczka i case :)
    a pomadka też nieźle wygląda
    zapraszam, mam nadzieje ze odwiedzisz moją strone
    http://magda-ola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dosłownie zakochałam się w skarpetkach, są przesłodkie! :D No i te buty, wyglądają naprawdę świetnie, idealnie na majową pogodę :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie - http://missawangarda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne butki, byłam ostatnio w New Look i jakoś chyba ominęłam je wzrokiem. I shaker ma mega kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne espadryle! Sama bym takie przygarela :D
    Karolinagutowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne espadryle! Sama bym takie przygarela :D
    Karolinagutowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny haul ;) espadryle najlepsze, zastanawiam się nad kosmetyczką- jest średniej wielkości?
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    https://believeedreamss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń