wtorek, 5 stycznia 2016

Szaleństwo zakupów

Cześć dziewczyny ;*
Za oknem biało i mroźno, w końcu spadł śnieg ale szkoda, że dopiero po świętach. Chciałam Was od razu przeprosić za to, że nie napisałam żadnego postu, niestety ze względu na wyjazd i chorobę która mnie złapała, nie miałam weny do pisania. Obiecuję, że się poprawię ♥. Planuję w najbliższym czasie dodać kilka ciekawych stylizacji na te mroźne dni, reszta to niespodzianka. Jeśli chodzi o jakość zdjęć ze wcześniejszych postów, wiem, że kilka dziewczyn narzekało na nie, dlatego postarałam się o to, aby zdjęcia były wykonane w świetle dziennym i żeby były przejrzyste i ładne.

Każda z Was dobrze wie, że po świętach i Nowym Roku są wyprzedaże i wszelkie promocje, które przyciągają tłumy ludzi do galerii handlowych. Mnie też nie ominęło szaleństwo zakupów :D. Zaopatrzyłam się w arsenał kosmetyków, które starczą mi na długo. A Wy kochane kupiłyście coś na wyprzedażach ? :*




 Szczotka Tangle Teezer, w końcu zagościła w moim domku. Kupiłam ją w drogerii Super-Pharm w promocyjnej cenie 29,99




  

 W Douglasie na promocji -30% kupiłam piękny błękitno-gołębiowy lakier do paznokci z Inglota nr 970. Lakiery z Inglota używam od dobrych kilku lat także polecam, każda dziewczyna znajdzie kolor dla siebie. Cena regularna 26zł promocyjna 18,20.







Promocja w Super-Pharm kosmetyk do makijażu + drugi za grosz, kupiłam podkład z Bourjois Healthy Mix nr 52 oraz Bronzer o pięknym czekoladowym zapachu. Za oba produkty zapłaciłam 65 zł. Podkład jak i bronzer to nowość w mojej kosmetyczce, zdecydowałam się kupić te produkty ze względu na bardzo dobre opinie na internecie.



Jeśli chodzi o ten produkt, długo się zastanawiałam nad jego kupnem. Mam problem z rozdwajającymi się paznokciami, dlatego chętnie wypróbuje ten specyfik i podzielę się z Wami efektami. A Wy dziewczyny może już używałyście Regenerum, pomógł coś czy to kolejny pic na wodę ?


Mam nadzieję, że wpis Wam przypadnie do gustu. Chętnie odpowiem na wszystkie pytania i zapraszam do komentowania postu. Buziaki ;** ♥

11 komentarzy:

  1. Szczotka to zdecydowanie dobry zakup mam dokładnie ten sam model i używam jej już ponad dwa lata ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny post. Tangle Teezer niestety nie wyczesywał dobrze moich gęstych, splątanych włosów ,ale mam nadzieję ,że tobie się sprawdzi :*

    OdpowiedzUsuń
  3. O jaki piękny BabyBlue <3 takiego dziś szukałam i nie wpadłam by iść do Inglota czy Douglasa :d
    Pozdrawiam, Chmielova (www.chmielova.blogspot.com - u mnie na blogu trwa rozdanie, zapraszam więc na zapoznanie się ze szczegółami:))

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny kolor lakieru, a co do tego regenerum to też od dłuższego czasu zastanawiam się nad kupnem - daj znać, jak się sprawdza

    OdpowiedzUsuń
  5. tangle teezer to najlepsza szczotka jaką miałam okazję czesać włosy! :D
    ~ Zapraszam na BLONDBlog.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny kolor lakieru!! Genialny! A tangle teezer mam, używam i polecam ;)

    casuallydressed.com

    OdpowiedzUsuń
  7. najlepszy podklad i najlepsza szczotka do wlosow! Nigdy nie mialam lepszej :)
    zapraszam: http://mdamada.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  8. TT i ja pokochałyśmy się od pierwszego wejrzenia :D Na pewno będziesz zadowolona z zakupu. Lakier jest przepiękny! Jednak najbardziej interesuje mnie Twoja opinia na temat Regenerum, ponieważ ostatnio ściągałam żele z paznokci i są w tragicznym stanie :( daj znac jak się sprawdzi, bo zastanawiam się nad zakupem!

    Oczywiście obserwuję!! :)

    Zapraszam: www.emmadeline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny ten lakier! ;)
    http://makelifeawsome.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciągle mam kupić podkład bourjois hm i do tej pory nie trafił do koszyczka..
    Wiecznie wykupione testery i cena trochę wysoka :D
    karolinagutowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń