środa, 3 lutego 2016

Recenzja Tangle Teezer + moje nowości

Cześć :) Ostatnio jestem strasznie zalatana, wszystko się kręci wokół sesji, nawet dla mojego faceta nie mam czasu... Dzisiaj post krótki bo muszę się zaraz uczyć na jutrzejszy egzamin, więc szybko, zwięźle i na temat. Przygotowałam dla Was recenzje szczotki Tangle Teezer, którą kupiłam jakiś czas temu.


Szczerze? Jestem miło zaskoczona i nie wymienię tej szczotki na żadną inną! Jak zapewnia producent szczotka nie szarpie i nie wyrywa włosów. W końcu mogę rozczesać moje włosy bez bólu i wyrywania. Wiadomo, że mokre włosy ciężej się czesze, ale jeśli używacie odżywek czy innych specyfików to nie będziecie miały z tym najmniejszego problemu. Szczotka na prawdę jest warta swojej ceny.

A dalej poważę Wam, co nowego zagościło w moim skarbcu 


Róż do policzków Blushing Hearts, pięknie podkreśla kości policzkowe, ale dość szybko się ściera. Mimo tego jestem zadowolona z zakupu, pudełeczko mnie urzekło ;)


Suchy szampon do włosów o pięknym zapachu wiśni, u mnie nowość gdyż zawsze kupowałam suchy szampon z Dove i też go polecam bo nie zostawia białych śladów na włosach i równie pięknie pachnie.


 Pędzelek do cieni Hakuro, jeden z najlepszych pędzelków do makijażu oczu


Paletka cieni Revolution, tą akurat dostałam w prezencie i polecam, uwielbiam tego typu kolorystykę


A to już ostatnia rzecz, kolia w cudownym pastelowym kolorze baby blue, od jakiegoś czasu mam bzika na punkcie pasteli :D

Dziewczyny to już wszystko co chciałam pokazać, mam nadzieję, że post Wam się spodobał, jeśli macie jakieś pytania to piszcie w komentarzach a ja uciekam się uczyć ;*

10 komentarzy:

  1. Mam już 2 tangle teezer- kompaktowa i elite, z czego tą 1 mam chyba z 4 lata i czas zakupić nową :d ale od kiedy je mam nie czesze sie niczym innym! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja długo się zastanawiałam nad kupnem, ale nie żałuję ;)

      Usuń
  2. Nigdy nie miałam tej szczotki ani szamponu Batiste. Piękna paletka cieni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta paletka jest cudowna. Sama zastanawiam się nad jej kupnem

    http://freedomysoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Paletka i naszyjnik świetne! A tak po za tym paznokcie mega!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne produkty, od dawna zastanawiam się nad tym różem w serduszku :)
    http://makelifeawsome.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. TT posiadam od 1,5 roku i uwielbiam - mam identyczny jak Ty :) Niedługo kupię sobie wersję kompaktową, bo jak gdzieś wyjeżdżam to mojego różowego cudaka wożę w tym kartoniku, a ono jest już całe rozwalone :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Słyszałam, że te nowsze wersje TT strasznie niszczą końcówki!
    Daj za jakiś czas znać jak sprawdza się u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. TT to mój hit od dawna! Coś nie mogę sie przekonać do tych suchych szamponów, ale to pewnie dlatego, że i tak myje włosy max co 2 dni :)

    OdpowiedzUsuń