poniedziałek, 16 listopada 2015

Jesienna chandra

Cześć miśki :*
Pochmurna pogoda mi nie sprzyja, dlatego postanowiłam Wam troszkę pomarudzić. Ostatnio mam  ciężki okres, nie mam siły na nic, jestem zmęczona i najchętniej leżałabym cały dzień w łóżku, ale to pewnie przez pogodę za oknem. Na jesienną chandrę trochę poprawiły mi humor zakupy w Rossmannie na -49%, pewnie jak każdej dziewczynie. :)

Jakiś czas temu zdecydowałam się na kupno shakerów w internetowym sklepie Gym Hero. Czaiłam się na nie już wcześniej :P Shakery są przepiękne, motywujące do działania i  w pięknych pastelowych kolorkach. Ja kupiłam dwa, miętowy i pudrowy róż. Mam zamiar zafundować sobie na Mikołaja jeszcze kubek z tej firmy. :)

Never Give Up, Be Strong Girl

 Buziaki :*

6 komentarzy:

  1. shakery mnie po prostu uwiodły swoimi kolorami, cudowne! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A jak sie sprawują? Nie przeciekają? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kolory, jestem ciekawa co można tam innego nosić oprócz odżywek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wodę, oraz różne inne napoje, oczywiście najlepiej żeby nie były ciepłe bo to może spowodować przeciekanie shakera :)

      Usuń